AUTORISATSIOON

Koh delivery ja tagastamine

1. Kaupluses tellitud kauba kättesaamine on tasuta teenus.

Vestienas iela 2, Riia (Waze – SIA KOROSO) – Kaupluse lahtiolekuajad: E–R 9:00–17:00.

2. Kohaletoimetamine Lätis, Leedus ja Eestis.

Kaupad, mis kaaluvad üle 30 kg, tarnitakse ainult maja ukse juurde (kortermajja). Sellisel juhul palume hoolitseda, et toode jõuaks koju (korterisse). Kaup tarnitakse 2–4 tööpäeva jooksul pärast seda, kui kliendihaldur on teatanud (telefoni või e-posti teel), et teie tellimus on valmis. Selle tarnevõimaluse valimisel saate tasuda internetipanga või pangaülekandega (ettemaks pärast arve saamist www.halo.lv

e-posti teel). Enne kauba vastuvõtmist ja arve allkirjastamist kontrollige visuaalselt kauba välimist pakendit koos kulleriga! Makseviisid:

  • Pangaülekanne (arve PDF-formaadis)

  • Visa, Mastercard

  • Internetipank

Kauba kättesaamine

  • Kui kiiresti saab tellitud kauba kauplusest kätte?
    Internetipoes tellitud ja kauplusesse toodud kaubad tuleb kätte saada 5 päeva jooksul alates esimesest teavitusest kauba saabumisest.
    Pärast seda tähtaega tühistatakse tellimus.

  • Kui ma ei saa kaupa kätte võtta.
    Pärast teavitust tellimuse valmistumisest on teil 5 päeva, et kauba kätte saada.
    Kui mingil põhjusel ei saa kaupa määratud aja jooksul kätte, võtke meiega ühendust telefonil +371 67 141 035, saatke e-kiri info@koroso.lv

või kasutage veebilehe www.halo.lv

  • online-konsultandi chati.

  • Mida on vaja kaupluses kättesaamiseks?
    Kauba vastuvõtmisel kaupluses peate esitama tellimuse identifitseerimisnumbri. Igal tellimusel on unikaalne number, mis on teada ainult kaupluse esindajatele ja tellijale. Kolmandatele isikutele identifitseerimisnumbri edastamisel annate neile loa kauba eest teie nimel vastu võtta.

  • Kahtlustan, et kohaletoimetamine hilineb. Kellele helistada?
    Võtke ühendust kauplusega telefonil +371 67 141 035.

Pangamakse või järelmaksuga tellimuste puhul võib tarnekuupäev muutuda, kuna on vaja ette valmistada vajalikud dokumendid.

Kauba kättesaamine kullerilt – oluline!
Kui soovite kaupa saada kulleri kaudu, pöörake tähelepanu olulistele punktidele. Hoolime iga saadetud kauba eest, kuid teel võivad tekkida ettenägematud olukorrad. Kui kuller toimetab kauba kohale, kontrollige pakendi seisukorda. Kui märkate, et pakend on deformeerunud, rebenenud või muul moel kahjustatud, on teil õigus:

  • Hinnata pakendi seisukorda kulleri juuresolekul;

  • Paluda kulleril koostada kahjustusakt;

  • Keelduda kauba vastuvõtmisest.

Kauba vastuvõtmise kinnitamisel, allkirjastamisel või muul viisil kinnitate, et kaup oli vastuvõtmisel korras. Palun veenduge, et see vastab tõele, enne kinnitusdokumendi allkirjastamist.

TÄHELEPANU!

  • Pandeemia ajal ei kontrollita kauba saaja dokumente;

  • Saaja ei pea allkirjastama kauba kättesaamist;

  • Kauba kohaletoimetamise tõendiks on teenuse päring, mis saadud saajalt kulleriteenuse süsteemis, telefonikõne salvestus või muu kullerteenuse pakkuja kinnitatud vorm.

Tarnetingimused: kui kaup on laos, on tavaliselt 2–4 tööpäeva alates ostust. Täpsem info tarne kohta telefonil +371 67 141 035 või e-posti teel info@koroso.lv

.

Kauba tagastamine taganemisõiguse korral

Kauba tagastamine on võimalik 14 päeva jooksul alates ostu (saamise) päevast. Selleks saatke vabalt koostatud avaldus meie ettevõttele – SIA "Koroso" (aadress: Vestienas iela 2, Rīga, LV-1035) e-posti teel info@koroso.lv

või viige see kauplusesse.
Seejärel tuleb kaup tagastada kauplusesse või meile ilma põhjendamatute viivitusteta.

Lisainfo: +371 67 141 035 või info@koroso.lv

Millistel juhtudel saab kaupa 14 päeva jooksul tagastada:
Teil on õigus kasutada taganemisõigust ja tagastada toode 14 päeva jooksul ilma põhjenduseta.
Toodet võib uurida sellisel määral, nagu seda saaks tavapoes, et selgitada välja selle olemus, mitte muul eesmärgil. Pidage meeles, et vastutate toote väärtuse vähenemise eest.

Millistel juhtudel ei kuulu kaup tagastamisele 14 päeva jooksul:

  • Kui tarbija on avanud pakendi ja/või rikkunud toote hügieenilist kaitseümbrist;

  • Kui kaup rikneb kiiresti või aegub peagi.

Kullerilt kauba kättesaamisel kontrollige pakendi terviklikkust. Kahjustuste korral märkige see kauba saatelehele.

TÄHTIS: kui pakendi defekt ei ole kinnitusaktis fikseeritud, ei saa me hiljem kaebusi aktsepteerida.

Kui pakend on terve, kuid tootel ilmnevad välised kahjustused või puuduvad osad, saate 3 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest esitada kaebuse ja kasutada taganemisõigust. Pärast seda tähtaega kaebusi ei arvestata.

Tagasimakse kauba ja tarne eest:
Jah, see tehakse. Kui tagastate toote taganemisõiguse raames, tagastame kogu makstud summa, sh tarne (v.a juhul, kui valisite kallima tarnevõimaluse). Tagastus tehakse sama makseviisiga, kui ei ole kokku lepitud teisiti.

Garantii

Tarbija on füüsiline isik, kes ostab või võib osta kaupa isiklikuks otstarbeks, mitte äriliseks tegevuseks.
Juriidiline isik ei ole tarbija ja seadus ei laiene sellele.

Internetipoes www.halo.lv

ostetud kaupadele kehtib SIA «Koroso» või tootja garantii. Garantii info on toodud garantii- või teenindustalituse dokumentides.
SIA «Koroso» kohustub tagastama raha, vahetama toote või kõrvaldama puuduse vastavalt tarbijaõiguste seadusele.

Juhtumid, kus garantii võib kehtida:

  1. Kaubale on tekkinud mehaaniline kahjustus tarbija tegevuse või loodusõnnetuste tõttu;

  2. Kahju tekkis valesti paigaldamise, ladustamise või transpordi tõttu;

  3. Kasutati mittestandardseid toiteallikaid, tarvikuid või osi;

  4. Ei ole tehtud regulaarset hooldust (vajadusel).

Tarbijaõiguste seaduse kohaselt võib tarbija kahe aasta jooksul kaebuse esitada, kui kaup ei vasta tingimustele.

Millal tootja garantii ei kehti:

  • Mehaaniline kahjustus tarbija või loodusõnnetuste tõttu;

  • Vale paigaldus, transport, ladustamine;

  • Mittestandardsete tarvikute või materjalide kasutamine;

  • Hooldus puudub, kui vajalik.

Juriidilised isikud võivad tootja tingimustest sõltuvalt saada garantiid 0–2 aastat. Info: +371 67 141 035 või info@koroso.lv

.