Tagasimakse poliitika
Kauba tagastamine taganemisõiguse korral
Kauba tagastamine on võimalik 14 päeva jooksul alates ostu (saamise) päevast. Selleks saatke vabalt koostatud avaldus meie ettevõttele – SIA "Koroso" (aadress: Vestienas iela 2, Rīga, LV-1035) e-posti teel info@koroso.lv
või viige see kauplusesse.
Seejärel tuleb kaup tagastada kauplusesse või meile ilma põhjendamatute viivitusteta.
Lisainfo: +371 67 141 035 või info@koroso.lv
Millistel juhtudel saab kaupa 14 päeva jooksul tagastada:
Teil on õigus kasutada taganemisõigust ja tagastada toode 14 päeva jooksul ilma põhjenduseta.
Toodet võib uurida sellisel määral, nagu seda saaks tavapoes, et selgitada välja selle olemus, mitte muul eesmärgil. Pidage meeles, et vastutate toote väärtuse vähenemise eest.
Millistel juhtudel ei kuulu kaup tagastamisele 14 päeva jooksul:
-
Kui tarbija on avanud pakendi ja/või rikkunud toote hügieenilist kaitseümbrist;
-
Kui kaup rikneb kiiresti või aegub peagi.
Kullerilt kauba kättesaamisel kontrollige pakendi terviklikkust. Kahjustuste korral märkige see kauba saatelehele.
TÄHTIS: kui pakendi defekt ei ole kinnitusaktis fikseeritud, ei saa me hiljem kaebusi aktsepteerida.
Kui pakend on terve, kuid tootel ilmnevad välised kahjustused või puuduvad osad, saate 3 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest esitada kaebuse ja kasutada taganemisõigust. Pärast seda tähtaega kaebusi ei arvestata.
Tagasimakse kauba ja tarne eest:
Jah, see tehakse. Kui tagastate toote taganemisõiguse raames, tagastame kogu makstud summa, sh tarne (v.a juhul, kui valisite kallima tarnevõimaluse). Tagastus tehakse sama makseviisiga, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
Garantii
Tarbija on füüsiline isik, kes ostab või võib osta kaupa isiklikuks otstarbeks, mitte äriliseks tegevuseks.
Juriidiline isik ei ole tarbija ja seadus ei laiene sellele.
Internetipoes www.halo.lv
ostetud kaupadele kehtib SIA «Koroso» või tootja garantii. Garantii info on toodud garantii- või teenindustalituse dokumentides.
SIA «Koroso» kohustub tagastama raha, vahetama toote või kõrvaldama puuduse vastavalt tarbijaõiguste seadusele.
Juhtumid, kus garantii võib kehtida:
-
Kaubale on tekkinud mehaaniline kahjustus tarbija tegevuse või loodusõnnetuste tõttu;
-
Kahju tekkis valesti paigaldamise, ladustamise või transpordi tõttu;
-
Kasutati mittestandardseid toiteallikaid, tarvikuid või osi;
-
Ei ole tehtud regulaarset hooldust (vajadusel).
Tarbijaõiguste seaduse kohaselt võib tarbija kahe aasta jooksul kaebuse esitada, kui kaup ei vasta tingimustele.
Millal tootja garantii ei kehti:
-
Mehaaniline kahjustus tarbija või loodusõnnetuste tõttu;
-
Vale paigaldus, transport, ladustamine;
-
Mittestandardsete tarvikute või materjalide kasutamine;
-
Hooldus puudub, kui vajalik.
Juriidilised isikud võivad tootja tingimustest sõltuvalt saada garantiid 0–2 aastat. Info: +371 67 141 035 või info@koroso.lv
